Saturday, July 06, 2013

妹妹看世界

妹妹有時會投訴,某某同學常常望著她,她不喜歡。
媽:可能她覺得你好可愛,好靚,所以望住你呢!
有一次,在室內遊戲室與人有點意見不合,我在跟她討論其心情時,她又再提起這件事...
莉:就算我真係好靚,我都唔鍾意佢望住我㗎!
@_@ 我係咪用錯咗例子呢??

莉:果啲乜嘢茶嚟㗎?
媽:普洱。
莉:(驚奇地)你抱我?
媽:???
莉:抱你(普洱)呀!

爸:妹妹,你知唔知「阿門」即係乜呀?
莉:講完喇,唔同你講喇。
原來在妹妹心目中,阿門 = over/ roger =_=*

在馬鐵...
莉:媽咪呀,果個女人個樣好似男人咁嘅?
其實我真係好認同,仲要係似安德尊嘅男人㖭!超搞笑,不過也勁尷尬...

No comments: