Saturday, February 26, 2011

阿比童話集 (廿六)

有一天,兩姊妹坐在一起看電視時,阿比摸著妹妹的肚 dum...

比:妹妹有 BB 呀!
媽:咁點解你冇 BB 嘅?(我笑佢瘦得滯連小朋友應有的肚腩都冇)
比:我未結婚喎...

好辯駁!而且態度正確,get 到我一直都想她 get 到的 concept -- 結左婚先至有 BB... 哈哈!不過佢似乎唔記得左妹妹都係未結婚架喎...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一天放學走路回家時,她看見附近有間屋前院有一個小朋友的造像...

比:咁樣佢會好涷,會冷親,病病架喎!

真係好 caring,好 sweet...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一大早...

爸:間屋係咪好涷呀?
媽:係呀,好涷。
比:搬屋喇

阿比,你想搬去邊呢?係涷嘅話全溫哥華都係咁涷架喇!你真係適合搬返香港架喇...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
崇拜後,去了我們很喜歡的台灣食店「萬巒豬腳」吃午餐...

爸:(問阿比) 你知唔知呢間鋪頭叫乜名?
比:知!萬~年~~~雞腳

我們倆在店內笑得超大聲... 萬年雞腳,我估冇乜人想試或夠膽試...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
在餐廳的廁所,我幫阿比上廁板時,捉得她手臂比較緊...

比:媽咪,你打針我喇!

我之後把這笑話告訴爸爸時,阿比一直笑一直在背景中說:媽咪,You are a nurse!!

咁樣講應該會冇咁尷尬嘅... 哈哈哈哈...

No comments: