Sunday, September 12, 2010

我們的問題小女!



今天早上崇拜時,看著程序表上的日期,突然醒覺是阿比領養令被頒下的三週年!亦即是她來了我們家已經三年半了!為何這三年半好像發生了許多許多事似的?還記得去年與嫲嫲在北溫買了杯雪糕慶祝,今年亦照樣,用一個雪糕筒去慶祝!

這個可愛的小妹妹,最近做了問題小女,不斷的去問「點解」。我明白這是一個成長必經的階段,亦藉著這些問題及答案,她可以更明白這世界而成長得更多。但有時,我實在不太懂得回答...

例如,有些問題,究竟要解釋得幾深入呢?解釋得深入又會太深奧太複雜,解釋得簡單又好像未可以說得明白...

點解個天會落雨嘅?(阿女你 ready 上一堂小學自然科學課嗎?)

(電視劇中女主角未婚有了 BB) 點解姐姐會有 BB 嘅?(我應該解釋 BB 是從何來還是為什麼姐姐會未婚懷孕呢?)



有時,有些問題實在沒有答案,冇得解... (正如神說:I am who I am 一樣)

點解 xxx 住咁遠嘅?

點解妹妹咁錫我嘅?

又有時,她是在明知故問,她明明知道答案,仍然要問...

點解 xxx 頭先喊嘅?(她明明看著整件事情發生的...)

點解我有粒糖嘅?...... (半响,見我沒有答她,自問自答說) 姨姨俾我嘅囉!

又或者,重覆又重覆問同一個我之前已經解釋過的問題...

我對付這些明知故問的問題就是等,等到她自己答返自己;以及問返佢「點解呢?」,佢就會自動講個答案出來。


更有時,她的妙問妙答又真係... 笑死你!~~

自問:點解爸 B 要去 poo-poo 嘅? 自答:佢食好多嘢呀?


不過最好笑的,還是我們一個朋友的經歷 -- 她有一個問題小男在家 ~~

一天,仔仔在問「點解」,媽媽亦很好脾氣地逐一回答。可是,當他問到第 n 個問題時,媽媽終於忍不住...

媽:你唔好再問喇!

仔:點解唔可以再問呀?

2 comments:

sswat3 said...

"每事問"是Abby求知最好的開始,
也是訓練她思考的時機,
同時給她學會說話的技巧.

怎樣回答她是考大家的智慧呢.

Ho Keung and Yin Ping said...

We like the article title.