Sunday, June 21, 2009

三份禮物

左邊是我送給老公的父親節禮物,是一個普通貼在車後的 sticker,但也是與他慶祝他已是兩個小朋友的爸爸的事實!


右面的是 Lillian 姨姨遠道由香港寄來給小 B 的禮物 -- 一個軟綿綿花花 musical,播的是 Over The Rainbow。自上個月收到開始我便不時把它放在我肚子上給小 B 聽,希望讓小 B 聽熟了,出世後可以用這歌去安撫下他的情緒。想不到原來連阿比家姐都很愛聽呢!



Preschool briefing session 後知道要為阿比預備一個飲水用的小杯,所以今天趁經過 Daiso,替女兒選了一個有蓋的小杯。不知道是否因為以前我媽媽為我預備的杯子都是有蓋的,所以我一早就有印象幼稚園裡用的杯子都要有蓋。媽媽很滿足,阿比也很開心。







3 comments:

Ho Keung and Yin Ping said...

We think the sticker is the most appropriate present for Philip. It looks very cute indeed and we reckon the message is very sweet to him.

Ho Keung and Yin Ping said...

Hope your platelet count is normal.

Agent S'connie said...

oh thank you, uncle and aunt, I heard from the midwife today that the blood results are normal... Thank God!